Używamy Cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników.
Dalesze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Dowiedz się więcej o naszej polityce prywatności

Zamknij

18 - 29/06/2021

fot. Jakub Wittchen
Galeriafot. Jakub Wittchen
  • Zapraszam do udziału w praktyce ruchowej, która stopniowo wprowadza ciało w ruch, a następnie włącza kolejne elementy choreograficzne inspirujące do działania w tańcu. Oddajmy decyzje stopom, biodrom i kręgosłupom i spróbujmy dać się ponieść. Poczujmy przyjemność z poruszania się w grupie, doświadczenia ruchu jako sposobu na bycie razem, na otwarcie się na innych i zdobycie się na odwagę, żeby być widzianą/nym.

    ---

    Kotki na Facebooku? Komedia kategorii D? Kolejny spektakl w sieci? ... – tutaj wpisz swoją dowolną guilty pleasure albo online’ową traumę ostatniego roku. Jeśli masz takowe, te rozgrzewki są dla ciebie! Zapraszamy was na poranny rozruch – pozwoli nam wszystkim wrócić z wirtualnych przestrzeni ostatnich miesięcy wprost na Ziemię, bezpośrednio do naszych ciał, o których namacalnym istnieniu już powoli zapomnieliśmy.

    Czekają na was Zofia Tomczyk z poranną praktyką ruchu i Krystyna „Lama” Szydłowska z nauką chodzenia dla początkujących, według której nie musisz potrafić chodzić, żeby móc tańczyć, ale możesz tańczyć, chodząc. W programie są również rozgrzewki z Marią Stokłosą, skupione na doświadczeniu ruchu jako sposobie na bycie razem. Magda Przybysz poprowadzi bezwstydne zajęcia guilty pleasure, na których poczujesz dziką przyjemność z tańczenia. Z Pawłem Sakowiczem doświadczysz Hardcore release – intensywnej praktyki skakania czerpiącej z tańca ludowego, baletu, treningu kardio i jumpstyle.

    Tegoroczne taneczne rozgrzewki przygotowała dla was Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk w ramach projektu Grand re Union (www.grandreunion.net). To ostatnia odsłona programu Stary Browar Nowy Taniec na Malcie.
     

  • Maria Stokłosa ukończyła School for New Dance Development w Amsterdamie oraz London Contemporary Dance School. Łączy choreografię eksperymentalną z praktyką improwizacji tańca. Jest autorką spektakli: „Królowa Wody”, “Wychodząc od działania”, „Złote Demony”, „Wylinka”, „Intercontinental”, „MaMa Perform”, „Prawa Półkula” i in. Współpracowała z reżyserem Wojtkiem Ziemilskim, a także z choreografami: Meg Foley czy Peterem Pleyerem. Brała także udział w spektaklach Lisy Nelson oraz Sary Shelton Mann oraz była autorką ruchu scenicznego do opery Pawła Mykietyna pt. “Czarodziejska Góra.” Jest zaangażowana w działania na rzecz rozwoju sceny tańca eksperymentalnego - jako prezeska Fundacji Burdąg i członkini Centrum w Ruchu. Obecnie Maria realizuje projekt w ramach stypendium badawczego Grażyny Kulczyk.