Regulamin Sklepu Internetowego www.malta-festival.pl Fundacja Malta określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży art. przemysłowych za pośrednictwem Sklepu Internetowego www.malta-festival.pl
Fundacja Malta
WARUNKI OGÓLNE:
Ø Właścicielem Sklepu Internetowego www.malta-festival.pl jest firma:
Fundacja Malta
ul. Ratajczaka 44 (I piętro)
61-728 Poznań
tel. +48 61 62 31 867
e-mail: sklepik(@)malta-festival(dot/kropka)pl
NIP: 778-14-06-165
Regon: 634446340
Ø Zamówienia można składać za pośrednictwem strony WWW znajdującej się pod adresem www.malta-festival.pl w zakładce „Sklep”
Ø Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.malta-festival.pl jest prawnie wiążącą umową kupna-sprzedaży.
Ø Zamówienia są przyjmowane od poniedziałku do piątku w godzinach 09.00-17.00 przez cały rok z wyłączeniem świąt i przerw, o których będziemy informować na stronie www.malta-festival.pl w zakładce Sklep > Aktualności.
Ø Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 17.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego. W okresie wakacyjnym godzina ta może ulec zmianie o czym będziemy informować na stronie www.malta-festival.pl w zakładce Sklep > Aktualności.
Ø Ceny w Sklepie Internetowym www.malta-festival.pl wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (ceny brutto). W przypadku zakupu towaru, na który wprowadzona jest błędna cena przez obsługę sklepu bądź błąd serwera, kupujący zostanie o tym fakcie poinformowany, a zamówienie zostanie anulowane.
Ø Sklep www.malta-festival.pl zastrzega sobie możliwość braku dostępności określonego towaru o czym klient zostanie poinformowany drogą mailową lub telefoniczną.
Ø W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia.
Ø Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu (faktura VAT). W przypadku, gdy Zamawiający jest płatnikiem podatku VAT (np. podmioty gospodarcze) uprasza się o wcześniejsze przesłanie faksem upoważnienia do wystawienia faktury VAT bez podpisu odbiorcy na e-mail: sklepik(@)malta-festival(dot/kropka)pl
Ø Zamówienia głównie realizowane są na terytorium Polski. Zamówienia poza granicami Polski realizowane są tylko po wcześniejszym uzgodnieniu między stronami kosztów przesyłki. tel. +48 61 62 31 867 lub e-mail: sklepik(@)malta-festival(dot/kropka)pl
Ø Nie są przyjmowane zwroty wysyłane na koszt Firmy: Fundacja Malta, chyba, że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.
WARUNKI ZAMAWIANIA I SPRZEDAŻY:
Ø Warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest wysłanie maila z zamówieniem na adres: sklepik(@)malta-festival(dot/kropka)pl(podanie numeru telefonu i adresu e-mail jest niezbędne do potwierdzenia przyjęcia i potwierdzenia realizacji zamówienia).
Zamówienia, których nie uda się potwierdzić w ciągu 3 dni roboczych, nie będą realizowane.
Każde zamówienie przyjęte do realizacji zostanie potwierdzone telefonicznie lub drogą elektroniczną.
Ø Zamówienia, co do których istnieją jakiekolwiek wątpliwości będą weryfikowane przez obsługę sklepu - zamówienie takie może zostać anulowane. Zamawiający zostanie o tym fakcie poinformowany.
Ø Zamówiony towar będzie dostarczany przesyłką kurierską, lub za pośrednictwem Poczty Polskiej, w zależności od miejsca wysłania towaru oraz decyzji klienta odnośnie dostawcy przesyłki.
Ø Dla przedmiotów wysyłanych za pomocą kuriera lub poczty: istnieje wyłącznie możliwość płatności przelewem, towar jest wysyłany w momencie wpływu środków pieniężnych na konto bankowe w wysokości 100% wartości zamówienia wraz z doliczoną kwotą za przesyłkę.
Ø Dla przedmiotów, gdzie odbiór jest osobisty: istnieje wyłącznie możliwość płatności gotówką w siedzibie Właściciela sklepu
Ø Procedura składania zamówienia:
Zamówienie składa się mailowo na adres sklepik(@)malta-festival(dot/kropka)pl (automatyczne przekierowanie po kliknięciu w button widoczny na stronie sklepu: „Złóż zamówienie”) wpisując w temacie maila „Zamówienie…..(nazwę przedmiotu, bądź nazwy przedmiotów)” i podając w treści maila:
- nazwę przedmiotu/nazwy przedmiotów, ilość zamawianych sztuk, i w zależności od rodzaju zamawianego przedmiotu również jego rozmiar
- imię i nazwisko, adres zamieszkania, adres dostawy (jeśli inny niż zamieszkania), telefon kontaktowy, mail
- w przypadku, gdy chcą Państwo otrzymać fakturę VAT również dane do faktury (nazwa Firmy, adres, NIP)
- sposób dostawy towaru: przesyłka kurierska, paczka pocztowa priorytetowa, paczka pocztowa zwykła, odbiór osobisty
Ø Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje wiadomość e-mail w formie odpowiedzi z listą zakupionych towarów, ich wartością i kosztami przesyłki, będącą równoznacznie potwierdzeniem zamówienia.
Ø Zamówienia potwierdzone do realizacji nie mogą być anulowane.
WYSYŁKA
Ø Obecnie paczki wysyłane są za pośrednictwem KURIERA TNT lub Poczty Polskiej.
ODBIÓR OSOBISTY W SKLEPIE:
Ø Istnieje możliwość odbioru osobistego w biurze Fundacji, w Poznaniu, ul. Ratajczaka 44 (I piętro).
Ø Odbiór osobisty daje możliwość sprawdzenia i oględzin przed zakupem, co jednak wyłącza prawa klienta przysługujące mu przy zakupie wysyłkowym (Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku Dziennik Ustaw nr 22 pozycja 271 o ochronie praw konsumentów "Umowa nie jest zawierana poza lokalem przedsiębiorstwa" oraz "Umowa nie jest zawierana na odległość").
ZWROTY
Ø Informacje odnośnie zwrotu zamówionego towaru oraz treść druku i warunki odstąpienia od umowy zostały zamieszczone na stronie www.malta-festival.pl w zakładce Sklep>Odstąpienie od umowy.