Warsztat skierowany jest do wszystkich osób, które lubią bądź nie przepadają, ale jednak potrafią chodzić. Skupimy się na zgłębianiu podstawowego aspektu ludzkiej motoryki i zajmiemy się badaniem naszego połączenia z podłożem. Odkrywać będziemy jak ukształtowanie terenu wpływa na ruch kręgosłupa oraz jak ułożenie stopy względem reszty ciała oddziałuje na jego kształt. Wychodzę z założenia, że nie musisz potrafić chodzić, żeby móc tańczyć, ale możesz tańczyć chodząc.
---
Kotki na Facebooku? Komedia kategorii D? Kolejny spektakl w sieci? ... – tutaj wpisz swoją dowolną guilty pleasure albo online’ową traumę ostatniego roku. Jeśli masz takowe, te rozgrzewki są dla ciebie! Zapraszamy was na poranny rozruch – pozwoli nam wszystkim wrócić z wirtualnych przestrzeni ostatnich miesięcy wprost na Ziemię, bezpośrednio do naszych ciał, o których namacalnym istnieniu już powoli zapomnieliśmy.
Czekają na was Zofia Tomczyk z poranną praktyką ruchu i Krystyna „Lama” Szydłowska z nauką chodzenia dla początkujących, według której nie musisz potrafić chodzić, żeby móc tańczyć, ale możesz tańczyć, chodząc. W programie są również rozgrzewki z Marią Stokłosą, skupione na doświadczeniu ruchu jako sposobie na bycie razem. Magda Przybysz poprowadzi bezwstydne zajęcia guilty pleasure, na których poczujesz dziką przyjemność z tańczenia. Z Pawłem Sakowiczem doświadczysz Hardcore release – intensywnej praktyki skakania czerpiącej z tańca ludowego, baletu, treningu kardio i jumpstyle.
Tegoroczne taneczne rozgrzewki przygotowała dla was Art Stations Foundation by Grażyna Kulczyk w ramach projektu Grand re Union (www.grandreunion.net). To ostatnia odsłona programu Stary Browar Nowy Taniec na Malcie.
Krystyna Lama Szydłowska – performerka/ choreografka/ reżyserka ruchu/ tancerka/ animatorka kultury/ pedagożka tańca, absolwentka Akademii Muzycznej w Łodzi na kierunku choreografia (studia drugiego stopnia). Tworzy autorskie choreografie w teatrach, w filmach oraz teledyskach. Interesuje się ruchem ciała odzwierciedlającym transformację stanów emocjonalnych, które są wynikiem aktualnej rzeczywistości społecznej. Taniec traktuje jako połączenie ekspresji emocjonalnej i funkcjonalności poszczególnych partii ciała. Kocha cukier.